Samsung SDC3C801

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SDC3C801 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Cobus 24-05-2019

geen Samsung meer

Geschreven voor: Samsung SDC3C801

Na 6 jaar sensor defect, machine droogt niet meer. Reparatie ongeveer 300 euro. Dus maar nieuwe gekocht. Geen Samsung uiteraard.
Op zich was de machine wel ok. Veel warmte en vocht in het washok, dat wel. Ook is de lade die het water/vocht opvangt best lastig om goed leeg te gieten.
Duurzaamheid is waardeloos.

Pluspunten

• licht in de trommel

Minpunten

• duurzaamheid
  • kort snoer

Dakir 08-05-2014
Geschreven voor: Samsung SDC3C801

2 jaar en 4 maanden jong. Precies buiten de garantie. Electronica defect. Verder produceert de machine erg veel warmte en vocht in de ruimte. Voor de prijs van een reparatie kan je een nieuwe kopen. Jammer. Maar voor mij geen Samsung meer.

oes4fun 08-05-2014
Geschreven voor: Samsung SDC3C801

Niet tevreden over deze machiene .Hij kan geen lakens en dekbedovertrekken drogen.Rolt alles op als een bal en is dan haast niet uit elkaar te krijgen .Volgens Samsung moeten er tennisballen in de droger maar ook dat helpt niet .Ik vind dat Samsung dit zeker moet melden dat deze machiene ronddraaiend is .Heb spijt dat ik deze machiene heb gekocht.

Saskia1976Achterhoek 08-03-2014
Geschreven voor: Samsung SDC3C801

De machine is nu een paar dagen in mijn bezit en wat heerlijk! Ik hoef amper nog te strijken, mijn was komt droog en vrijwel kreukloos uit de droger. Ik heb er wel droogballen inzitten; gelijk met de machine aangeschaft; deze moeten zorgen voor minder energieverbruik en minder gekreukte kleding.

Verder is de machine vrij stil en ik vind de machine er ook mooi uitzien. Samsung machines hebben ook allemaal een leuk melodietje als de was klaar is. Voegt niets toe, maar is wel een leuke bijkomstigheid.

Al met al een goede machine voor een net bedrag.

Tip; koop de machine bij Ben van Dijk. Goedkoop, maar vooral de service is geweldig in tegenstelling tot andere online aanbieders,

alexmaas 28-04-2013
Geschreven voor: Samsung SDC3C801

Grote vulopening, 8kg inhoud (bijzonder aantrekkelijk als je kleine kinderen hebt ;-)).
De machine is erg stil, biedt veel droog mogelijkheden.
Nu één jaar in bezit en nog steeds erg tevreden. Ook het drogen van bedlakens, dekbedhoezen, enz. levert geen probleem op.

Jdv1 22-02-2013
Geschreven voor: Samsung SDC3C801

Droogresultaat van grote stukken (lakens) lijkt nergens op. Omdat de trommel alleen maar rechtsdraaiend is, rolt de was zich op tot een dikke bal en blijft binnenin kletsnat. Volgens Samsung normaal: moet je een keer of drie uit elkaar halen. Het heet een wasdroger, geen was-verwarmer. Dan wordt het nog een energievreter. Gebruiksgemak, vormgeving en duurzaamheid heb ik laag geschaald, omdat dit niet relevant is, het resultaat is het enige dat telt en dat is ronduit slecht.

fam onstenk 31-12-2012
Geschreven voor: Samsung SDC3C801

Mooi design, grote vulopening, en zeer stil, doet wat hij moet doen .
Zeer tevreden over deze droger .